Svaz průmyslu a dopravy ČR požaduje přijetí varianty A předkládaného usnesení vlády, která předpokládá vybudování Plavebního stupně Děčín.
Svaz žádá zachování současného rozsahu pravomocí a sankcí ze strany ČTÚ a vyjasnění řady nesrovnalostí novely (např. časové a správní). Svaz také doporučuje další dílčí upřesnění.
Nová evropská úprava o vysílání pracovníků není kompromis, ale zpřísnění regulace volného trhu EU.
Členské státy deklarují, že budou jednat v zájmu kompromisu.
Naším cílem by mělo být dostat se do první dvacítky nejlepších ekonomik světa.
Svaz průmyslu a dopravy ČR Memorandum podporuje a pokládá jej za důležitý nástroj pro rozvoj používání alternativních paliv, modernizaci samotného automobilového průmyslu a dosažení ekologických cílů, ke kterým se Česká republika v rámci Evropské unie zavázala.
Komentáře SP ČR k dopravní politice ČR.
Svaz zásadně nesouhlasí s plánovaným rozpočtem SFDI a požaduje navýšení rozpočtu národních zdrojů SFDI alespoň o 12,9 mld. Kč ze současných 52,4 mld. Kč na celkových 65,3 mld. Kč.
Svaz nepovažuje předložený materiál za dostatečně rozpracovaný a vyzývá k jeho standardizaci tak, aby skutečně mohl sloužit svému účelu.
Svaz podpořil Memornadum s Akčním plánem.
Stanovisko SP ČR ke sdělení EK KOM – předpisy v sociální oblasti týkající se činnosti v silniční dopravě.
Svaz průmyslu a dopravy ČR jednal se zástupci kraje a do roku 2018 chce pomoci prosadit změny územního plánu.
Svaz se vyjádřil ke Studii proveditelnosti záměru na vytvoření národního regulačního úřadu (NRÚ)České republiky pro síťová odvětví.
Svaz průmyslu a dopravy ČR vnímá problémy svých členských i ostatních firem s přístupovou cestou do liberecké průmyslové zóny JIH, a proto nabídl pomoc.
Komise revizí směrnice o vysílání pracovníků a nyní vztažením této směrnice na dopravu rozděluje Evropu v době, kdy členské státy více než kdy dříve musí táhnout za jeden provaz.