Podnikatelská mise do USA a Kanady
Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské misi do Spojených států amerických a Kanady v termínu 28. dubna až 4. května 2024. Mise je organizovaná SP ČR z pověření Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Na organizaci programu na místě se podílí Velvyslanectví ČR ve Washingtonu D.C. a Generální konzuláty v New Yorku, Chicagu, Los Angeles a Torontu, stejně jako kanceláře CzechTrade a CzechInvest v New Yorku, Torontu, Chicagu a San Franciscu, ve spolupráci s místními partnery.
Mise se koná při příležitosti pracovní návštěvy ministra průmyslu a obchodu Jozefa Síkely do USA a Kanady. Vedoucím podnikatelské delegace bude prezident SP ČR Jan Rafaj. Mise je primárně zaměřena na start-upy, scale-upy a inovativní firmy z oblasti ICT a technologických řešení, dále smart manufacturing a bio/health tech. V rámci mise navštíví delegace Boston (Massachusetts, USA), Toronto (Ontario, Kanada), Chicago (Illinois, USA) a Seattle (Washington, USA).
V programu mise počítáme s organizací networkingových akcí a pitch event za přítomnosti pana ministra a amerických a kanadských partnerů ve všech navštívených městech, s návštěvami globálních firem a výzkumných center z oblasti technologií, technologických inkubátorů, akcelerátorů či inovačních center a další dle preferencí účastníků. Součástí je setkání podnikatelské delegace s ministrem, velvyslancem a s dalšími zástupci ČR v USA a v Kanadě.
Předběžný program mise (změny vyhrazeny):
- Neděle 28.4.2024
Dopoledne odlet z Prahy
Odpoledne přílet do Bostonu
Přesun do hotelu, ubytování - Pondělí 29.4. 2024 – Boston
Dopoledne pitch event
Odpoledne networkingová akce - Úterý 30.4. 2024 – Toronto
Dopoledne přílet do Toronta
Odpoledne pitch event/akce s inkubátorem
Večer recepce/networkingová akce - Středa 1.5. 2024 – Chicago
Dopoledne prostor pro individuální schůzky v Torontu
Poledne přelet do Chicaga
Pozdní odpoledne networkingová akce - Čtvrtek 2.5. 2024 – Chicago
Dopoledne pitch event v inkubátoru, případně návštěva Hardlab
Odpoledne prostor pro individuální schůzky
Večer přelet do Seattle - Pátek 3.5. 2024 – Seattle
Pitch event, networkingová akce
Prohlídka Spheres, prezentace Amazon/AWS
Večer odlet do Prahy - Sobota 4.5. 2024
Přílet do Prahy
Další program v jednání/bude doplňován a upřesňován a sdílen s účastníky
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 82.500,- Kč včetně DPH. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
V případě zájmu o účast Vás prosíme o následující:
- Vyplnění a podepsání Závazné přihlášky, její naskenování a zaslání e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do 4. března 2024 do 17:00.
- Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
- Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR) a skenu stránky ve stejném pase s platným vylepeným americkým vízem B1/B2 – pokud jím disponujete; pokud ne, vyčkejte prosím na instrukce SP ČR.
- Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
- Záslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)
Vzhledem ke skutečnosti, že se cesta uskuteční vládním speciálem, MUSÍ všichni účastníci na palubě disponovat platným americkým vízem typu B1/B2 vylepeným v pase. ESTa nestačí. Vízum uděluje ZÚ USA v Praze a jeho udělení je spojené s návštěvou na ZÚ a případným pohovorem. Platnost tohoto víza je 5 – 10 let.
Pokud již disponujete tímto platným vízem (optimální varianta), zašlete nám prosím jeho sken. Pokud nikoliv, po uzavření přihlášek Vám začátkem března zašleme instrukce k vyřízení víza na ZÚ USA v Praze.
Do Kanady je potřeba požádat o víza elektronicky, instrukce Vám zašleme po potvrzení účasti na misi.
Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem.
Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek. Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažerka Sekce vnějších vztahů Ivana Javorová (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 778 969 365).
Vzhledem k omezené kapacitě a potřebě vyřízení víz do USA prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Těšíme se na Vaši účast a spolupráci s Vámi.