Podnikatelská mise do Kataru

Katar
22. - 25. září 2024 08:00 - 17:00

Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat, že ve dnech 22.-25. září 2024 se bude konat cesta ministra průmyslu a obchodu ČR Jozefa Síkely do Kataru s doprovodnou podnikatelskou delegací, kterou za Svaz průmyslu a dopravy ČR povede člen představenstva.

Podnikatelská delegace do Kataru se bude soustředit na posílení vazeb a podporu spolupráce v klíčových technologických oblastech, zejména v oblasti energetiky, vodohospodářství, smart cities a zdravotnictví. Cílem delegace je navázat kontakty s katarskými protějšky a vedoucími představiteli průmyslu a prozkoumat možnosti partnerství, investic a výměny znalostí, které by byly přínosem pro obě strany.

Cesta bude směřovat do Dauhá. 

Předběžný program mise (změny vyhrazeny):

  • Neděle, 22. 9. 2024 - Praha-Dauhá
    Dopoledne - odlet z Prahy
    Podvečer - přílet do Dauhá
    Přesun do hotelu, ubytování
  • Pondělí, 23. 9. 2024 - Dauhá
    Ráno - společné snídaně s ministrem průmyslu a obchodu ČR 
    Dopoledne - business fórum 
  • Úterý, 24. 9. 2024 - Dauhá
    Celý den - možnost pro vlastní jednání/individuální schůzky
    Večer - business večeře
  • Středa, 25. 9. 2024 - Dauhá-Praha
    Ráno - odlet z Dauhá do Prahy

Další program v jednání/bude doplňován a upřesňován a sdílen s účastníky.

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 49.000,- Kč včetně DPH (pro členy Svazu průmyslu a dopravy ČR platí cena 40.000,- Kč). Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.

V případě zájmu o účast Vás prosíme o následující:

  1. Vyplnění a podepsání závazné přihlášky, její naskenování a zaslání e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do 27. srpna 2024 do 17:00 hod.
  2. Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
  3. Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR).
  4. Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
  5. Záslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)

Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem.

Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek. Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Martin Natafaluši (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 733 643 556).

Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.

Těšíme se na Vaši účast a spolupráci s Vámi.

 

 

Více o Kataru a obchodních příležitostech v této zemi najdete zde.

Zpět