Podnikatelská mise na Ukrajinu - PŘESUNUTO NA JARO
Mise na Ukrajinu se v daném termínu neskuteční, o náhradním termínu vás budeme informovat co nejdříve.
Svaz průmyslu a dopravy ČR a Hospodářská komora ČR si Vás dovolují informovat, že ve dnech 19. – 25. ledna 2025 se bude konat cesta vládního zmocněnce Tomáše Kopečného na Ukrajinu s doprovodnou business delegací. Za Svaz průmyslu a dopravy ČR misi povede předseda pracovního týmu pro Ukrajinu Jakub Weimann.
Na programu cesty budou podnikatelská fóra, B2B networking/matchmaking a další doprovodné programy v navštívených lokalitách, které umožní prohloubení a navázání kontaktů s místním podnikatelským prostředím.
Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou misi jsou energetika, zdravotnictví, dopravní infrastruktura, vodohospodářství a infrastruktura. Mise je rovněž určena firmám, které již mají na Ukrajině rozjednané konkrétní projekty, bez ohledu na sektor.
Cesta se uskuteční vlaky, většinou nočními lůžkovými, místní transfery pak pronajatým autobusem. Vzhledem k délce i náplni programu prosíme, abyste vzali na vědomí očekávanou fyzickou a logistickou náročnost mise.
Program podnikatelské mise bude zveřejněn brzy.
Hlavním komunikačním jazykem bude angličtina a ukrajinština/ruština. Dovolujeme si upozornit na nutnost jazykové vybavenosti. Z organizačních důvodů bude zajištěna pouze omezená podpora tlumočení z ukrajinštiny do angličtiny.
Začátkem ledna Vás budeme kontaktovat s podrobnými informacemi k misi, organizačními záležitostmi a dalšími věcmi.
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 45.000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 39.000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR / HK ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
V případě zájmu o účast Vás prosíme o následující:
- Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky.
- Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
- Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR).
- Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
- Zaslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů).
Dokumenty zašlete na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nejpozději do 31. prosince 2024 do 18:00.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.
Další pokyny Vám sdělíme po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace.
Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Podnikatelskou misi organizačně zajišťují manažeři Sekce vnějších vztahů Martin Natafaluši (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 733 643 556) a Dominik Joza (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 733 126 501). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na Vaši účast.
Více o navštívených teritoriích a obchodních příležitostech v nich najdete pod odkazy níže: