Podnikatelská mise do USA
Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské misi do Spojených států amerických v termínu 23. března až 29. března 2025. Mise je organizovaná SP ČR z pověření Ministerstva dopravy ČR a koná se při příležitosti pracovní návštěvy ministra dopravy Martina Kupky do USA. Vedoucím podnikatelské delegace bude viceprezident SP ČR Bohdan Wojnar.
Mise je zaměřena na firmy a výzkumné týmy z oblastí dopravy, automotive a smart mobility, dále letectví, inovací v dopravě, dronů, logistiky, kosmických technologií a aplikací. V rámci mise navštíví delegace Atlantu (Georgia, USA), San Francisko (Kalifornie, USA) a Detroit (Michigan, USA). Na organizaci programu na místě se podílí Velvyslanectví ČR ve Washingtonu D.C. a Generální konzuláty v Los Angeles a Chicagu, stejně jako kanceláře CzechTrade v Chicagu a San Francisku a CzechInvest v San Francisku, ve spolupráci s místními partnery.
Vydejte se na podnikatelskou misi plnou příležitostí, kde na vás čekají zajímavé B2B aktivity, networkingové akce a pitch eventy za přítomnosti ministra dopravy, vedoucích zastupitelských úřadů a zejména významných amerických partnerů, investorů a firem. V programu rovněž plánujeme řadu technických návštěv, např. největšího povoleného testovacího polygonu v USA v GoMentum, workshopů a jednání s předními americkými globálními technologickými a inovativními firmami, centry na podporu výzkumu a uplatnění řešení aplikovaného výzkumu, investic a dalších aktivit. Součástí programu bude také setkání s ministrem dopravy, velvyslancem ČR v USA a generálními konzuly ČR v Los Angeles a Chicagu, kteří vám pomohou otevřít dveře k novým obchodním příležitostem. Připojte se a objevte, co vše může váš byznys v USA dokázat!
Předběžný program mise (program se upřesňuje dle jednání s americkými partnery, u některých aktivit bude omezen formát delegace): (Konkrétní subjekty jsou předmětem upřesnění až v okamžiku, kdy je známo přesné složení členů delegace, včetně typů společností které se účastní. Stejně tak uvítáme návrhy na významné subjekty, které byste rádi do programu zařadili a v případně průřezové vhodnosti zvážíme jejich oslovení a zapojení.)
- Neděle 23.3.2025
Dopoledne odlet z Prahy
Odpoledne přílet do Atlanty
Přesun do hotelu, ubytování
- Pondělí 24.3. 2025 – Atlanta
Dopoledne B2B a pitch/networking event
Návštěva inovativních firem a institucí, např. plánujeme návštěvu v Georgia Tech, Letiště Atlanta
Večer přelet do San Francisca
- Úterý 25.3. 2025 – San Francisco
Exkurze a návštěva technologické instituce (bude upřesněno)
Odpoledne B2B a pitch/networking event
- Středa 26.3. 2025 – San Francisco
Návštěva a možnost prezentace v GoMentum Station, největšího testovacího polygonu pro datově propojená a autonomní vozidla v USA - Návštěva Port of Oakland
- Návštěva inovativních firem a institucí z oblasti Bay Area (bude upřesněno)
- Večer networkingová akce
- Čtvrtek 27.3. 2025 – San Francisco
Dopoledne pracovní snídaně s ministrem Martinem Kupkou
Odpoledne přelet do Detroitu
- Pátek 28.3. 2025 – Detroit
Dopoledne B2B a pitch/networking event
Odpoledne návštěva inovativních firem a institucí
Večer odlet do Prahy
- Sobota 29.3. 2025
Přílet do Prahy
Program bude dále doplňován a upřesňován, následně sdílen s účastníky.
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 120.000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 104.000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
V případě zájmu o účast Vás prosíme o následující:
- Vyplnění a podepsání Závazné přihlášky, její naskenování a zaslání e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do 7. února 2025 do 17:00.
- Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
- Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR) a skenu stránky ve stejném pase s platným vylepeným americkým vízem B1/B2 – pokud jím disponujete.
- Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
- Záslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)
Vzhledem ke skutečnosti, že se cesta uskuteční vládním speciálem, MUSÍ všichni účastníci na palubě disponovat platným americkým vízem typu B1/B2 vylepeným v pase. ESTa nestačí. Vízum uděluje ZÚ USA v Praze a jeho udělení je spojené s návštěvou na ZÚ a případným pohovorem. Platnost tohoto víza je 5 – 10 let.
Pokud již disponujete tímto platným vízem (optimální varianta), zašlete nám prosím jeho sken. Pokud nikoliv, po Vašem přihlášení Vám zašleme instrukce k vyřízení víza na ZÚ USA v Praze.
Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního online a tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem.
Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek. Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťují manažeři Sekce vnějších vztahů Dominik Joza (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) a Martin Natafaluši (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.). Bližší informace Vám poskytneme na tel. 733 126 501.
Vzhledem k omezené kapacitě a potřebě vyřízení víz do USA prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Těšíme se na Vaši účast a spolupráci s Vámi.Více o teritoriu a obchodních příležitostech v něm najdete pod odkazem níže: