Podnikatelská mise do USA

USA
23. - 29. březen 2025

Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské misi do Spojených států amerických v termínu 23. března až 29. března 2025. Mise je organizovaná SP ČR z pověření Ministerstva dopravy ČR a koná se při příležitosti pracovní návštěvy ministra dopravy Martina Kupky do USA. Vedoucím podnikatelské delegace bude viceprezident SP ČR Bohdan Wojnar.

Mise je zaměřena na firmy a výzkumné týmy z oblastí dopravy, automotive a smart mobility, dále letectví, inovací v dopravě, dronů, logistiky, kosmických technologií a aplikací. V rámci mise navštíví delegace Atlantu (Georgia, USA), San Francisko (Kalifornie, USA) a Detroit (Michigan, USA). Na organizaci programu na místě se podílí Velvyslanectví ČR ve Washingtonu D.C. a Generální konzuláty v Los Angeles a Chicagu, stejně jako kanceláře CzechTrade v Chicagu a San Francisku a CzechInvest v San Francisku, ve spolupráci s místními partnery.

Vydejte se na podnikatelskou misi plnou příležitostí, kde na vás čekají zajímavé B2B aktivity, networkingové akce a pitch eventy za přítomnosti ministra dopravy, vedoucích zastupitelských úřadů a zejména významných amerických partnerů, investorů a firem. V programu rovněž plánujeme řadu technických návštěv, např. největšího povoleného testovacího polygonu v USA v GoMentum, workshopů a jednání s předními americkými globálními technologickými a inovativními firmami, centry na podporu výzkumu a uplatnění řešení aplikovaného výzkumu, investic a dalších aktivit. Součástí programu bude také setkání s ministrem dopravy, velvyslancem ČR v USA a generálními konzuly ČR v Los Angeles a Chicagu, kteří vám pomohou otevřít dveře k novým obchodním příležitostem. Připojte se a objevte, co vše může váš byznys v USA dokázat!

 1920x1920mise_Atlanta_San_Francisco_a_Detroit.png

 

Předběžný program mise (program se upřesňuje dle jednání s americkými partnery, u některých aktivit bude omezen formát delegace): (Konkrétní subjekty jsou předmětem upřesnění až v okamžiku, kdy je známo přesné složení členů delegace, včetně typů společností které se účastní. Stejně tak uvítáme návrhy na významné subjekty, které byste rádi do programu zařadili a v případně průřezové vhodnosti zvážíme jejich oslovení a zapojení.)

  • Neděle 23.3.2025
    Dopoledne odlet z Prahy
    Odpoledne přílet do Atlanty
    Přesun do hotelu, ubytování
  • Pondělí 24.3. 2025 – Atlanta
    Dopoledne B2B a pitch/networking event
    Návštěva inovativních firem a institucí, např. plánujeme návštěvu v Georgia Tech, Letiště Atlanta  
    Večer přelet do San Francisca
  • Úterý 25.3. 2025 – San Francisco
    Exkurze a návštěva technologické instituce (bude upřesněno)
    Odpoledne B2B a pitch/networking event
  • Středa 26.3. 2025 – San Francisco
    Návštěva a možnost prezentace v GoMentum Station, největšího testovacího polygonu pro datově propojená a autonomní vozidla v USA
  • Návštěva Port of Oakland
  • Návštěva inovativních firem a institucí z oblasti Bay Area (bude upřesněno)
  • Večer networkingová akce 
  • Čtvrtek 27.3. 2025 – San Francisco
    Dopoledne pracovní snídaně s ministrem Martinem Kupkou
    Odpoledne přelet do Detroitu 
  • Pátek 28.3. 2025 – Detroit
    Dopoledne B2B a pitch/networking event
    Odpoledne návštěva inovativních firem a institucí
    Večer odlet do Prahy
  • Sobota 29.3. 2025
    Přílet do Prahy

Program bude dále doplňován a upřesňován, následně sdílen s účastníky. 

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 120.000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 104.000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.

V případě zájmu o účast Vás prosíme o následující: 

  1. Vyplnění a podepsání Závazné přihlášky, její naskenování a zaslání e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do 7. února 2025 do 17:00.
  2. Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
  3. Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR) a skenu stránky ve stejném pase s platným vylepeným americkým vízem B1/B2 – pokud jím disponujete.
  4. Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
  5. Záslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)

Vzhledem ke skutečnosti, že se cesta uskuteční vládním speciálem, MUSÍ všichni účastníci na palubě disponovat platným americkým vízem typu B1/B2 vylepeným v pase. ESTa nestačí. Vízum uděluje ZÚ USA v Praze a jeho udělení je spojené s návštěvou na ZÚ a případným pohovorem. Platnost tohoto víza je 5 – 10 let.

Pokud již disponujete tímto platným vízem (optimální varianta), zašlete nám prosím jeho sken. Pokud nikoliv, po Vašem přihlášení Vám zašleme instrukce k vyřízení víza na ZÚ USA v Praze.

Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři.  Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního online a tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem.

Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek.  Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťují manažeři Sekce vnějších vztahů Dominik Joza (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) a Martin Natafaluši (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.). Bližší informace Vám poskytneme na tel. 733 126 501.

Vzhledem k omezené kapacitě a potřebě vyřízení víz do USA prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.

Těšíme se na Vaši účast a spolupráci s Vámi.Více o teritoriu a obchodních příležitostech v něm najdete pod odkazem níže:

BusinessInfo - USA

Zpět