Podnikatelská mise do Japonska s MŽP
Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské delegaci doprovázející ministra životního prostředí ČR Petra Hladíka do Japonska a na světovou výstavu EXPO 2025. Podnikatelská mise se uskuteční v termínu 28. 6. – 4. 7. 2025 pod vedením viceprezidenta SP ČR.
Delegace během cesty navštíví hlavní město Japonska Tokio a světovou výstavu EXPO 2025 v Ósace. Program zahrnuje podnikatelská fóra, B2B a B2G networking, návštěvu EXPO 2025 a další doprovodné akce, které vytvoří jedinečné příležitosti pro navázání a prohloubení obchodních vztahů. Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou misi jsou cirkulární ekonomika, podpora udržitelného rozvoje, vodohospodářství a odpadové hospodářství, životní prostředí, prevence a řešení přírodních katastrof.
Předběžný harmonogram cesty (změny vyhrazeny):
Sobota 28. 6. 2025
odlet z Prahy
Neděle 29. 6. 2025
přílet do Tokia
Pondělí 30. 6. 2025
Program v Tokiu (business fórum, B2B jednání a doprovodný program – možná návštěva zařízení na zpracování odpadů v rámci komplexu Super Eco Town Tokio)
Úterý 1. 7. 2025
Dopoledne program v Tokiu a přelet do Ósaky
Ósaka EXPO – program na EXPO 2025
Středa 2. 7. 2025
Ósaka EXPO (business fórum k cirkularitě a udržitelnosti, B2B jednání, účast na programu v českém pavilonu a možnost návštěvy dalších národních pavilonů)
Čtvrtek 3. 7. 2025
Program v Ósace a na EXPO
odlet z Ósaky zpět do Prahy
Pátek 4. 7. 2025
přílet do Prahy
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 55 000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 47 000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky
Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR)
Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí
Zaslání profilové fotografie účastníka do katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)
Zaslání loga společnosti (organizace) do tištěného katalogu firem (v křivkách/kvalitě vhodné pro tisk).
Dokumenty zašlete na e-mail djoza@spcr.cz nejpozději do 12. května 2025 do 18:00.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.
Další pokyny Vám sdělíme po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace.
Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Dominik Joza (email: djoza@spcr.cz, tel. 733 126 501). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na Vaši účast.
Více o navštívených teritoriích a obchodních příležitostech v nich najdete pod odkazy níže: