Portál MOJE Daně: Co přinese pro firmy?
Termín:
31. březen 2021
13:00 - 15:00
SP ČR připravil on-line seminář k tématu funkcionalit nového daňového portálu MOJE Daně pro firmy, který proběhne 31. března 2021 od 13:00 hod.
Nový daňový portál je z pohledu Ministerstva financí reakcí na potřebu a nutnost digitalizovat agendu daní. Náběh portálu sice bude nejdříve cílit na funkcionality využívané převážně fyzickými osobami, ale následně je dlouhodobě nám slibováno, že systém pomůže i podnikatelům, jejichž daňová agenda je vice individualizovaná, a tedy i náročnější.
Přednášející a program
- Hostem bude náměstek Jiří Fojtík z Ministerstva financí ČR a Eva Horáková z Generálního finančního ředitelství.
- Budou představeny výhody portálu, bude možné položit dotazy a diskutovat o možnostech portálu pro firmy.
- Mezi otázky, které chceme řešit, patří mimo jiné: Co to přinese firemním účetním a interním/externím daňařům? Jaké funkcionality zatím nebudou umožněny, nebo umožněny dodatečně? Kde se vyskytují problémy? Kdo může být za firmu přítomen v portálu? Jaké jsou rozdíly mezi stávajícími systémy pro komunikaci se správcem daně z pohledu firem? Jak bude nový portál komunikovat se stávajícími elektronickými nástroji, mezi něž patří datová schránka, EPO, registr DPH, EET?
- Moderování se ujme Jiří Nekovář, předseda Expertního týmu pro daně Svazu průmyslu. Účastníky za organizátory přivítá Bohuslav Čížek, ředitel Sekce hospodářské politiky a zástupce generální ředitelky Svazu.
Pozvánka ke stažení zde.
Registrace
- Registrovat se může přes on-line formulář. Po vyplnění registračního formuláře obdržíte potvrzující informaci, samotný seminář bude on-line na ZOOMu). Účast je zdarma.
Kontakt
- V případě dotazů či technických problémů se obraťte na organizátora akce Vladimíra Štípka (vstipek@spcr.cz).