Podnikatelská mise do Japonska a Korejské republiky

Termín: 10. červen 2023 - 17. červen 2023 - 17. červen 2023

Zveme Vás k účasti v podnikatelské misi do Japonska a Koreje (Tokio, Hirošima, Soul, Sedžong a Tedžon). Mise je organizovaná Svazem průmyslu a dopravy ČR z pověření místopředsedu vlády pro digitalizaci a ministra pro místní rozvoj ČR. Podnikatelskou misi povede viceprezidentka SP ČR Milena Jabůrková. Na organizaci programu na místě se podílí Velvyslanectví ČR v Tokiu a Soulu ve spolupráci s místními partnery.

Těšíme se na Vás v termínu 10. až 17. června 2023.

Mise se koná při příležitosti pracovní návštěvy místopředsedy vlády pro digitalizaci a ministra pro místní rozvoj ČR Ivana Bartoše v Japonsku a v Koreji, kterou mj. doprovodí i představitelé Kabinetu místopředsedy vlády pro digitalizaci. Návštěva bude v oblasti ekonomické spolupráce zaměřena zejména na obory související s ICT (a to v širším pojetí, tedy například i související ICT a technologická řešení, a to především v oblastech kyberbezpečnosti, AI, či gamingu), a dále v oblasti cestovního ruchu.

V předběžném programu mise počítáme s organizací networkingových akcí za přítomnosti místopředsedu vlády a japonských nebo korejských firem v obou navštívených zemích, návštěvy firem z oblasti technologií a cestovního ruchu, návštěva některých z výzkumných univerzit a technologických inkubátorů, akcelerátorů či inovačních center.

Další program v jednání/bude doplňován a upřesňován.

Uzávěrka závazných přihlášek je 19. května 2023.

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 71.100,- Kč včetně DPH pro členy Svazu průmyslu a dopravy ČR a 79.000,- Kč včetně DPH pro nečleny. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.

Přihlášení na podnikatelskou misi zahrnuje 3 kroky:

  1. Vyplnění a podepsání závazné přihlášky, její naskenování a zaslání e-mailem na adresu mnatafalusi@spcr.cz nejpozději do 15. května 2023.
  2. Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
  3. Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců od vstupu do dané krajiny).

Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři.  Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů. 

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Výrobu katalogu zajišťuje pro Svaz průmyslu a dopravy externí dodavatel Copy General, jehož zástupce Vás během přípravy mise bude kontaktovat s prosbou o dodání fotografie účastníka mise a později s návrhem stránky k autorizaci. Snahou je vytvořit profesionální a přehledný tištěný materiál s informacemi o všech účastnících.

Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí. 

Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek.  Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Ing. Martin Natafaluši (mnatafalusi@spcr.cz). Bližší informace Vám poskytneme na tel. 733 643 556.

Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření, či v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.

Těšíme se na Vaši účast a spolupráci s Vámi.