Poslední šance přihlásit se na podnikatelskou misi do USA

Podnikatelé i zástupci univerzit míří se Svazem průmyslu do USA

Zveme vás k účasti v podnikatelské misi do Spojených států amerických (Washington D.C. a Atlanta). Mise je organizovaná Svazem průmyslu a dopravy ČR z pověření předsedkyně Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. Na organizaci programu na místě se podílí Velvyslanectví ČR ve Washingtonu D.C. ve spolupráci s místními partnery.

Těšíme se na Vás v termínu 21. až 27. května 2023.

Mise se koná při příležitosti pracovní návštěvy předsedkyně Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v USA, kterou mj. doprovodí ministryně pro vědu výzkum a inovace Helena Langšádlová a představitelé MPO. Návštěva bude v oblasti ekonomické spolupráce zaměřena zejména na obory související se zdravotnictvím, ICT a energetikou (a to v širším pojetí, tedy například i související ICT a technologická řešení), a dále v oblasti dopravy.

V předběžném programu mise počítáme s organizací networkingových akcí za přítomnosti paní předsedkyně či paní ministryně a amerických firem v obou navštívených městech, návštěvy globálních firem z oblasti technologií a health care, návštěva některých z výzkumných univerzit a technologických inkubátorů, akcelerátorů či inovačních center.

Další program v jednání/bude doplňován a upřesňován.

Uzávěrka závazných přihlášek je 27. dubna 2023 do 15:00.

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 78.750,- Kč včetně DPH pro členy Svazu průmyslu a dopravy ČR a 87.500,- Kč včetně DPH pro nečleny. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.

Přihlášení na podnikatelskou misi zahrnuje 4 kroky: 

  1. Vyplnění a podepsání Závazné přihlášky, její naskenování a zaslání e-mailem na adresu mveselka@spcr.cz nejpozději do 27. dubna 2023 do 15:00.
  2. Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
  3. Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR) a skenu stránky ve stejném pase s platným vylepeným americkým vízem B1/B2 – pokud jím disponujete.
  4. Zaslání skenu/pdf potvrzení o ukončeném očkování (alespoň 2 očkovací dávky) proti Covidu – nutnost pro vstup do USA.

Vzhledem ke skutečnosti, že se cesta uskuteční vládním speciálem, MUSÍ všichni účastníci na palubě disponovat platným americkým vízem typu B1/B2 vylepeným v pase. ESTa nestačí. Vízum uděluje ZÚ USA v Praze a jeho udělení je spojené s návštěvou na ZÚ a případným pohovorem. Platnost tohoto víza je 5 – 10 let.

Pokud již disponujete tímto platným vízem (optimální varianta), zašlete nám prosím jeho sken. Pokud nikoliv, po Vašem přihlášení Vám zašleme instrukce k vyřízení víza na ZÚ USA v Praze.

Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři.  Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Výrobu katalogu zajišťuje pro Svaz průmyslu a dopravy externí dodavatel Copy General, jehož zástupce Vás během přípravy mise bude kontaktovat s prosbou o dodání fotografie účastníka mise a později s návrhem stránky k autorizaci. Snahou je vytvořit profesionální a přehledný tištěný materiál s informacemi o všech účastnících.

Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí. 

Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek.  Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Ing. Miroslav Veselka (mveselka@spcr.cz). Bližší informace Vám poskytneme na tel. 724 613 950.

Vzhledem k omezené kapacitě a potřebě vyřízení víz do USA prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.

Těšíme se na Vaši účast a spolupráci s Vámi.

Související články

  • Podnikatelské mise

    Úspěšný rok podnikatelských misí

    Obrat v americké politice přinutil státy napříč světem usilovat o co nejrychlejší diverzifikaci mezinárodních vztahů. Ani ČR nezahálí. Tým SP ČR se letos podílel na přípravě celkem 12 podnikatelských misí. 

  • Podnikatelské mise

    Český byznys na cestě do Japonska, doprovází prezidenta Pavla

    Český průmysl se vydal na byznysovou misi do Japonska. Pod vedením viceprezidenta Svazu průmyslu a dopravy ČR Radka Špicara doprovází prezidenta republiky Petra Pavla téměř dvacítka českých firem. Cílem je posílení obchodních vazeb, navázání nových partnerství a prezentace českých technologií na světové výstavě EXPO 2025 v Ósace. 

  • Podnikatelské mise

    Česko vysílá podnikatelskou misi do země vycházejícího slunce

    Ve dnech 28. června až 4. července 2025 se uskuteční podnikatelská mise do Japonska, kterou za Svaz průmyslu (SP ČR) povede člen představenstva Petr Jonák. Delegace doprovodí ministra životního prostředí Petra Hladíka a zaměří se na posílení česko-japonské spolupráce. 

  • Podnikatelské mise

    Podnikatelé vyrážejí do Afriky, doprovází ministry Jurečku a Válka

    Ministr zdravotnictví Vlastimil Válek a ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka vedou českou podnikatelsko-zdravotnickou delegaci do Angoly a Zambie, jejíž součástí budou i lékaři v rámci programu MEDEVAC.