Podnikatelská mise do Afriky
Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské delegaci doprovázející vysokého ústavního činitele na jeho oficiální pracovní cestě do Mauritánie, Ghany a Namibie. Návštěva poslední jmenované země není v tuto chvíli definitivně potvrzena. Podnikatelská mise se předběžně uskuteční v termínu 6.-13. dubna 2025 a za Svaz průmyslu a dopravy ČR ji povede viceprezident Radek Špicar.
Delegace během cesty navštíví hlavní města – Nuakšott v Mauritánii, Akkru v Ghaně a Windhoek v Namibii. Na programu budou podnikatelská fóra, B2B/B2G networking a další doprovodné programy v navštívených lokalitách, které umožní prohloubení a navázání kontaktů s místním podnikatelským prostředím.
Účast v této podnikatelské misi je určena pro firmy a organizace, které již v teritoriu investice a aktivity mají, nebo začínají nové konkrétní projekty. Mise ve vyjmenovaných zemích bude zaměřena na následující sektory: Mauritánie - obrana, zdravotnictví, dopravní infrastruktura a geologický průzkum; Ghana - zemědělství, obrana, zdravotnictví a vodohospodářství; Namibie – energetika, dopravní infrastruktura obrana a zdravotnictví. Vítáni jsou také zástupci akademické sféry.
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 150.000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 125.000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
V případě zájmu o účast Vás prosíme o následující:
- Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky.
- Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
- Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR).
- Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
- Zaslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů).
- Zaslání loga společnosti (organizace) do tištěného katalogu firem (nejlépe v křivkách či kvalitě vhodné pro tisk).
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a francouzštině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.
Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.
Další pokyny Vám sdělíme po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace.
Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Martin Natafaluši (email: mnatafalusi@spcr.cz, tel. 733 643 556). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na Vaši účast.
Více o navštívených teritoriích a obchodních příležitostech v nich najdete pod odkazy níže: