Podnikatelská mise na Tchaj-wan
Připojte se k misi na Tchaj-wan!
Svaz průmyslu a dopravy ČR ve spolupráci s Česko-taiwanskou obchodní komorou zvou k účasti na obchodní misi na Tchaj-wan, které se zaměřuje na kosmický, letecký a obranný průmysl a které proběhne ve dnech 14. až 20. září 2025 s účastí na TADTE 2025!

Veletrh Taiwan Aerospace and Defense Technology EXPO (TADTE) se koná 18.-20. 9. 2025 v Tchaj-pej a pořádá ho Taiwan External Trade Development Council ve spolupráci s Taiwan Aerospace Industry Association a Taiwan Space Industry Development Association. Poslední veletrh TADTE v roce 2023 přilákal přes 42 000 účastníků a 970 vystavovatelů. Jedná se o klíčový veletrh v leteckém, kosmickém a obranném průmyslu na Tchaj-wanu, na kterém se prezentují přední lokální i zahraniční hráči v oboru.
Nově bude jeho součástí také Taiwan International Drone & Unmanned Vehicle Expo.
Na tomto veletrh bude taky národní stánek, který připravuje Česko-taiwanská obchodní komora a který nabídne jednotný viuzuální styl a společné prezentační prostory pro zúčastněné firmy.
Program zahrňuje:
- účast na veletrhu TADTE;
- účast na Joint Business Council (ekonomická rada) ve spolupráci s partnerským svazem CIECA na Tchaj-wanu;
- organizaci individuálních B2B schůzek s potenciálnímí obchodními partnery;
- návštěvy vybraných tchaj-wanských firem dle zaměření účastníků;
- účast na networkingových akcích v rámci veletrhu;
- program ve spolupráci s Taiwan Defense Industry Development Association;
- individuálně připravený program a asistenci na místě.
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 85.000,- Kč. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
V případě zájmu o účast vás prosíme o následující:
- Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky;
- Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu;
- Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR);
- Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí;
- Zaslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů);
- Zaslání loga společnosti (organizace) do tištěného katalogu firem (v křivkách/kvalitě vhodné pro tisk).
Dokumenty zašlete na e-mail mnatafalusi@spcr.cz nejpozději do 17. července do 18:00 hod.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.
Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě vámi dodaných profilů a informací o vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.
Další pokyny vám sdělíme po obdržení vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace.
Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Martin Natafaluši (email: mnatafalusi@spcr.cz, tel. 733 643 556). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na vaši účast.
Více o navštívených teritoriích a obchodních příležitostech v nich najdete pod odkazy níže: