Podnikatelská mise s prezidentem ČR do Japonska
Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si vás dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské delegaci doprovázející prezidenta ČR Petra Pavla na jeho oficiální cestě do Japonska. Podnikatelská mise se pravděpodobně uskuteční v termínu od 20. do 27. července 2025 a za Svaz průmyslu a dopravy ČR ji povede viceprezident Radek Špicar.
Delegace během cesty navštíví hlavní město Tokio a místo konání EXPO 2025 Ósaku, které je zároveň třetím největším městem v Japonsku. Na programu budou podnikatelská setkání, B2B/B2G networking, návštěva EXPO 2025 v Ósace a možné návštěvy veletrhů, které se v tom čase konají v Japonsku: TECHNO-FRONTIER 2025 | Japan Management Association a Maintenance Resilience TOKYO 2025 | Japan Management Association.

Účast v této podnikatelské misi je určena pro firmy a organizace, které již v teritoriu investice a aktivity mají, nebo začínají nové konkrétní projekty. Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou misi jsou bezpečnost a zvládání krizových situací včetně přírodních katastrof. Vítané jsou společnosti, které nabízejí softwarová řešení, zástupci leteckého, vesmírného a obranného průmyslu a firmy z oblastí zdravotnictví.
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 120.000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 102.000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
V případě zájmu o účast vás prosíme o následující:
Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky;
Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu;
Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR);
Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí;
Zaslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů);
Zaslání loga společnosti (organizace) do tištěného katalogu firem (v křivkách/kvalitě vhodné pro tisk).
Dokumenty zašlete na e-mail mnatafalusi@spcr.cz nejpozději do 9. června 2025 do 18:00 hod.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.
Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě vámi dodaných profilů a informací o vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.
Další pokyny vám sdělíme po obdržení vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace.
Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Martin Natafaluši (email: mnatafalusi@spcr.cz, tel. 733 643 556). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na vaši účast.
Více o navštívených teritoriích a obchodních příležitostech v nich najdete pod odkazy níže: