Semináře: Podmínky obchodování s Ukrajinou, Vývoj a budoucnost marketplaces v ČR, Exportní příležitosti v Latinské Americe

Dovolujeme si Vás pozvat na zajímavé semináře a konference pořádané organizací CzechTrade. Zde jsou nejbližší z nich:

15.09.22 ONLINE SEMINÁŘ: SOUČASNÁ SITUACE NA UKRAJINSKÉM TRHU - PODMÍNKY OBCHODOVÁNÍ V DOBĚ STANNÉHO PRÁVA 

  • Probereme aktuální vývoj na ukrajinském trhu a zaměříme se na právní pohled na problémy, s nimiž se setkávají čeští exportéři působící na Ukrajině.
  • Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele, pokud zaměstnanec narukoval do armády?
  • Jak na zrušení, založení podniku, jmenování nového vedení ukrajinské pobočky v době stanného práva?
  • A mnohé další důležité změny pro mezinárodní obchod a působení podniků

20.09.22 AKTUÁLNÍ EXPORTNÍ PŘÍLEŽITOSTI V LATINSKÉ AMERICE: CHILE, BRAZÍLIE, PERU, MEXIKO A STŘEDNÍ AMERIKA, KOLUMBIE (Ostrava)

  • Situace na tamních trzích, Dlouhodobě perspektivní obory
  • Optimální formy vstupu na dané trhy a možnosti spolupráce
  • Plánované veletrhy a mise českých podnikatelů 2022, 2023
  • Individuální konzultace s řediteli zahraničních kanceláří v Chile, Brazílii a Peru

26.09.22 ONLINE SEMINÁŘ: AKTUÁLNÍ VÝVOJ A BUDOUCNOST MARKETPLACES V ČR – PŘÍLEŽITOSTI PRO ČESKÉ EXPORTÉRY

  • Které marketplaces budou hrát prim v příštích letech? Jak funguje Amazon, Kaufland, Emag, Alza a další marketplace?
  • Expanze pomocí marketplace aneb Jak vybrat vhodnou zemi a vhodný marketplace, Checklist pro začínající prodejce
  • Jak dlouhodobě rozvíjet svůj byznys na marketplace

05.10.22 ONLINE EXPANZE NA NĚMECKY MLUVÍCÍ TRHY: JAK NA ONLINE PRODEJ A MARKETING V REGIONU DACH (Brno)

  • Rozdíly v e-commerce mezi Německem, Rakouskem a Švýcarskem
  • Tvorba analýzy trhu a strategie expanze, Branding a brand positioning, právní minimum, finanční náročnost online expanze
  • Jak oslovit zákazníky a navázat spolupráci s obchodními zástupci
  • SEO optimalizace, Sociální sítě v regionu DACH a další marketingové kanály

11.10.22 ONLINE SEMINÁŘ: ZAJIŠTĚNÍ LOGISTIKY NA NĚMECKÉM TRHU PRO B2B I B2C ZÁKAZNÍKY

  • Probereme aktuální situaci na německém trhu a následně se zaměříme na praktické informace z oblasti logistiky.
  • Specifika logistiky v Německu, Charakteristiky přepravy v rámci e-commerce i průmyslového trhu
  • Očekávání místních zákazníků a partnerů, Jak řešit skladování a vratky

 Více informací naleznete na www.czechtrade.cz/kalendar-akci nebo www.exportnivzdelavani.cz.

Eliška Ďomin
/
kategorie Podnikatelské mise a semináře
zpět