Podnikatelská mise do USA

USA
10. - 15. červen 2024 08:00 - 12:00

Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat, že ve dnech 10.-15. června 2024 se bude konat cesta místopředsedy vlády pro digitalizaci Ivana Bartoše do USA s doprovodnou podnikatelskou delegací, kterou za Svaz průmyslu a dopravy ČR povede viceprezidentka Milena Jabůrková.

Podnikatelská delegace do USA se bude soustředit na posílení vazeb a podporu spolupráce v klíčových technologických oblastech, zejména v oblasti umělé inteligence, kybernetické bezpečnosti a kvantových technologií, se zvláštním důrazem na podporu a posílení postavení start-pů. Cílem delegace je navázat kontakty s americkými protějšky a vedoucími představiteli průmyslu a prozkoumat možnosti partnerství, investic a výměny znalostí, které by byly přínosem pro obě strany. Zaměřením se na tyto špičkové technologie a startupový ekosystém se delegace snaží přispět k inovacím a ke globální konkurenceschopnosti ČR v technologickém sektoru. Návštěva podtrhuje význam mezinárodní spolupráce při zvládání výzev a využívání příležitostí, které přináší digitalizace a zároveň zdůrazňuje zásadní roli, kterou startupy hrají při podpoře technologického pokroku a hospodářského růstu.

Cesta bude směřovat do Washingtonu D.C. a New Yorku. 

V programu mise počítáme s organizací networkingových akcí a pitch event za přítomnosti pana místopředsedy vlády a amerických partnerů ve všech navštívených městech, s návštěvami globálních firem a výzkumných center z oblasti digitalizace, umělé inteligence, kybernetické bezpečnosti a kvantových technologií, nanotechnologií a inovačních center. Součástí je setkání podnikatelské delegace s místopředsedou vlády ČR, velvyslancem a s dalšími zástupci ČR v USA.

Předběžný program mise (změny vyhrazeny):

  • Pondělí, 10. 6. 2024 - Praha-Washington DC
    Ráno - odlet z Prahy
    Poledne - přílet do Washingtonu DC
    Přesun do hotelu, ubytování
    Odpoledne - adekvátní business program
  • Úterý, 11. 6. 2024 - Washington DC
    Business program dle stanoveného programu 
  • Středa, 12. 6. 2024 - Washington DC-New York City
    Dopoledne Washington DC
    Poledne - přesun do New Yorku
    Večer - pitch night s investory a networkingová recepce 
  • Čtvrtek, 13. 6. 2024 - New York City
    Dopoledne - Thomas J. Watson Reserch Center
    Odpoledne - další business program 
  • Pátek, 14. 6. 2024 - New York City
    Dopoledne - pitch event / další business program
    Odpoledne - odlet z NYC do Prahy 
  • Sobota, 15. 6. 2024 - Praha
    Dopoledne - přílet do Prahy

Další program v jednání/bude doplňován a upřesňován a sdílen s účastníky.

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 79.999,- Kč včetně DPH (pro členy Svazu průmyslu a dopravy ČR platí cena 69.999,- Kč). Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.

V případě zájmu o účast Vás prosíme o následující:

  1. Vyplnění a podepsání závazné přihlášky, její naskenování a zaslání e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do 30. dubna 2024 do 17:00.
  2. Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
  3. Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR) a skenu stránky ve stejném pase s platným vylepeným americkým vízem B1/B2 – pokud jím disponujete; pokud ne, vyčkejte prosím na instrukce SP ČR.
  4. Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
  5. Záslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)

Vzhledem ke skutečnosti, že se cesta uskuteční vládním speciálem, MUSÍ všichni účastníci na palubě disponovat platným americkým vízem typu B1/B2 vylepeným v pase. EST-a nestačí. Vízum uděluje ZÚ USA v Praze a jeho udělení je spojené s návštěvou na ZÚ a případným pohovorem. Platnost tohoto víza je 5–10 let.

Pokud již disponujete tímto platným vízem (optimální varianta), zašlete nám prosím jeho sken. Pokud nikoliv, po uzavření přihlášek Vám začátkem května zašleme instrukce k vyřízení víza na ZÚ USA v Praze.

Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem.

Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek. Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Martin Natafaluši (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 733 643 556).

Vzhledem k omezené kapacitě a potřebě vyřízení víz do USA prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.

Těšíme se na Vaši účast a spolupráci s Vámi.

 

Více o USA a obchodních příležitostech v této zemi najdete zde.

Zpět