Průzkum o názorech podnikatelů na platební morálku v B2B sektoru
Průzkum AMSP se zaměřil na názory a zkušenosti zástupců·firem týkajících se platební morálky; do průzkumu byly zahrnuty pouze firmy, jejichž koncovými zákazníky jsou jiné·firmy,nikoli spotřebitelé (tzv. B2B sektor). Průzkum nekterými otázkami (4, 7) navazuje na pruzkum c. 3 AMSP CR z listopadu 2009.
Konkrétně se průzkum zaměril na následující tematické okruhy:
-
hodnocení platební morálky veřejného sektoru
-
hodnocení platební morálky soukromého sektoru
-
obvyklá doba splatnosti faktur vystavených firmou
-
nástroje sloužící k zajištění nesplacených pohledávek
-
nejčastejší projevy platební neschopnosti
-
způsoby zjištování solventnosti obchodních partnerů
-
způsoby vymáhání pohledávek
-
zpoždování plateb z veřejného a soukromého sektoru
-
kategorie Ankety