Průzkum o názorech podnikatelů na platební morálku v B2B sektoru

Průzkum AMSP se zaměřil na názory a zkušenosti zástupců·firem týkajících se platební morálky; do průzkumu byly zahrnuty pouze firmy, jejichž koncovými zákazníky jsou jiné·firmy,nikoli spotřebitelé (tzv. B2B sektor). Průzkum nekterými otázkami (4, 7) navazuje na pruzkum c. 3 AMSP CR z listopadu 2009.
Konkrétně se průzkum zaměril na následující tematické okruhy:
  • hodnocení platební morálky veřejného sektoru
  • hodnocení platební morálky soukromého sektoru
  • obvyklá doba splatnosti faktur vystavených firmou
  • nástroje sloužící k zajištění nesplacených pohledávek
  • nejčastejší projevy platební neschopnosti
  • způsoby zjištování solventnosti obchodních partnerů
  • způsoby vymáhání pohledávek
  • zpoždování plateb z veřejného a soukromého sektoru
kategorie Ankety
zpět