Zástupce ředitele kanceláře CEBRE / Brusel

Odborný pracovník Zahraniční Kanceláře CzechTrade v Belgii má na starosti širokou škálu klíčových aktivit, zaměřených na podporu českých firem a rozvoj obchodních vztahů v daném regionu. Tato pozice vyžaduje dynamické a inovativní myšlení, schopnost efektivní komunikace a strategický přístup k podpoře českých firem v teritoriu. Nutností je dobré povědomí o institucích EU e legislativním procesu EU.  

HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE

  • Efektivní řízení zahraniční kanceláře: zajištění efektivního fungování zahraniční kanceláře CzechTrade Belgie / CEBRE včetně správy administrativních procesů, odpovědnost za plnění plánu stanoveného pro zahraniční kancelář CzechTrade Belgie / CEBRE
  • Budování obchodních kontaktů a identifikace obchodních příležitostí: navazování, budování a udržování obchodních vztahů s místními subjekty (firmy, podnikatelské reprezentace, instituce a asociace v Belgii), aktivní vyhledávání a zpracování obchodních příležitostí na belgickém trhu vhodných pro české podniky, komunikace s českými firmami a získávání vhodných klientů pro export do Belgie
  • Odborná poradenská činnost: poskytování odborné poradenské podpory českým podnikům v oblasti obchodování na belgickém trhu a orientace v hlavních perspektivních oborech
  • Realizace asistenčních služeb: zajištění a realizace služeb pro české podnikatelské subjekty, vyhledávání a oslovování vhodných lokálních obchodních partnerů pro české firmy, prezentace nabídky služeb a produktů českých firem, organizace obchodních jednání
  • Akce a školení: příprava a realizace byznysových a vzdělávacích akcí, obchodních misí, seminářů a odborných školení pro české podnikatelské subjekty, reprezentace CzechTrade a českých firem při akcích a událostech v teritoriu

AGENDA EVROPSKÉ UNIE

  • Monitoring vybrané EU legislativy a prosazování zájmů českých podnikatelských subjektů při její tvorbě
  • Monitoring a reporting událostí a aktivit EU vůči podnikatelské veřejnosti a monitoring výzev a možností využívání prostředků z programů a fondů EU pro zvýšení ekonomického růstu českých podnikatelských subjektů
  • Zastupování českých podnikatelských svazů a prosazování jejich zájmů a priorit v evropských platformách a u evropských institucí v Bruselu
  • Účast na jednáních institucí EU a zpracování zápisů z těchto jednání
  • Organizace akcí na podporu aktivit a prosazování priorit českých podnikatelských reprezentací (podnikatelské mise, workshopy)
  • Vyhledávání kontaktů v rámci evropských struktur

POŽADUJEME

  •  Státní občanství ČR
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
  • Znalost belgického prostředí a reálií
  • Orientace v hlavních sektorech hospodářství
  • Znalost institucí EU a orientace v legislativě EU
  • Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C2 (podmínkou)
  • Znalost anglického jazyka na úrovni C1 (podmínkou)
  • Znalost francouzského jazyka na úrovni B1 (podmínkou)
  • Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení a proklientský přístup
  • Scopnost samostatné i týmové práce
  • Osvědčení fyzické osoby na stupeň tajné (výhodou), podmínkou je splňovat předpoklady k získání tohoto osvědčení.
  • Na tuto pozici musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Tajné“, vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl.

NABÍZÍME

  • Pozici vyslaného pracovníka s místem výkonu Brusel, Belgie
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Různorodou práci v prestižní vládní agentuře
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days
  • Plně hrazené náklady na pronájem ubytování (v rámci stanovených limitů)
  • Cestovní pojištění v místě působení včetně pojištění rodinných příslušníků
  • Jednou za dva roky plně hrazená lékařská preventivní prohlídka
  • Notebook, mobilní telefon
V případě zájmu o uvedenou pozici nám nejpozději do 27. 4. 2024 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, oba dokumenty v českém a anglickém jazyce na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti, případné zkušenosti s institucemi/legislativou EU atp.). Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
kategorie Volná pracovní místa
zpět